Regulamin
Zameldowanie od godziny 17.00 w dniu przyjazdu.
Wymeldowanie do godziny 11.00 w dniu wyjazdu.
Osoby niepełnoletnie mogą przebywać na terenie Obiektu wyłącznie ze swoimi opiekunami prawnymi lub osobami posiadającymi pisemne upoważnienie od opiekunów prawnych do sprawowania opieki.
Z powodu przypadków ciężkich alergii u naszych najmłodszych gości, zapraszamy bez zwierząt towarzyszących! Służymy adresem zaufanego hotelu dla psów pod Warszawą oraz listą 5 gwiazdkowych, według opinii googla, hotelików dla zwierząt w pobliżu Półwyspu.
Płatności: 30% zadatku podczas dokonywania rezerwacji (zadatek bezzwrotny). Pozostałe 70% wartości rezerwacji płatne do 30 dni przed przyjazdem. W przypadku braku wpłaty 70% wartości rezerwacji do 30 dni przed przyjazdem obiekt anuluje rezerwację, a wpłacony zadatek nie zostanie zwrócony. Pozostałe opłaty: 200 PLN jednorazowa opłata za sprzątanie.
NAJWAŻNIEJSZE ZASADY POBYTU W APARTAMENTACH DECK JURATA
- Doba hotelowa rozpoczyna się o 17.00, a kończy się o godz. 11.00.
Zameldowanie od godziny 17.00 w dniu przyjazdu.
Wymeldowanie do godziny 11.00 w dniu wyjazdu. - Z powodu przypadków ciężkich alergii u naszych najmłodszych gości, zapraszamy bez zwierząt towarzyszących!
Na terenie Obiektu obowiązuje całkowity zakaz przebywania wszelkich zwierząt. Właścicieli psów z Warszawy i okolic zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszego zaufanego hotelu dla psów DogInn. Służymy też listą pięciogwiazdkowych, według opinii googla, hotelików dla zwierząt w pobliżu Półwyspu. - Goście proszeni są o dokładne przestrzeganie zasad higieny i przepisów sanitarnych obowiązujących na terenie Obiektu.
- Goście proszeni są o przestrzeganie ciszy nocnej obowiązującej na terenie całego Obiektu w godzinach 22:00-8:00 oraz stosowanie się do zakazu gry w piłkę obowiązującego na całym naszym terenie. W piłkę i inne zabawy ruchowe można grać np. na terenie boiska przy ul. Sosnowej 3
- Opiekun Obiektu jest dostępny w godz. 08.00-20.00 pod nr. telefonu +48 788 744 525.
Apartamenty nie mogą być zajmowane przez więcej osób niż określono w regulaminie.
Zmiana ręczników odbywa się 2 x w tygodniu, a sprzątanie z wymianą pościeli raz na tydzień bezpłatnie. - Dodatkowa wymiana pościeli i ręczników oraz sprzątanie możliwe jest na życzenie Gościa, za dodatkową opłatą 200 zł. Należy taką potrzebę zgłosić Opiekunowi Obiektu w dniu zameldowania.
- Części wspólne Obiektu takie jak taras, parking, drogi dojścia są monitorowane.
- W części wspólnej udostępniona jest bezpłatnie pralko-suszarka dostępna w godz. 09.00-18.00 . Środki piorące we własnym zakresie.
- Prosimy, aby przedmioty wartościowe odpowiednio zabezpieczyć, gdyż nie odpowiadamy za ich bezpieczeństwo.
- W razie nieobecności prosimy o zamykanie okien i drzwi oraz wyjmowanie kart z czytników przy drzwiach.
- Klimatyzacja i temperatura w łazience ustawiona jest na 22 stopni C i nie ma możliwości jej samodzielnej regulacji.
- Goście zobowiązani są segregować śmieci wg. szczegółowych instrukcji znajdujących się w apartamencie.
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi regulaminami:
REGULAMIN POBYTU W APARTAMENTACH DECK JURATA
REGULAMIN REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ