Regulamin

Zameldowanie od godziny 17.00 w dniu przyjazdu.
Wymeldowanie do godziny 11.00 w dniu wyjazdu.
Podstawą do zameldowania gościa jest okazanie pracownikowi obiektu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość.
NAJWAŻNIEJSZE ZASADY POBYTU W APARTAMENTACH DECK JURATA
- Goście proszeni są o dokładne przestrzeganie zasad higieny i przepisów sanitarnych obowiązujących na terenie Obiektu.
- Doba hotelowa ropoczyna się o 17.00, a kończy się o godz. 11.00.
- Opiekun Obiektu jest dostępny w godz. 08.00-20.00 pod nr. telefonu +48 788 744 525.
- Apartamenty nie mogą być zajmowane przez więcej osób niż określono w regulaminie.
- Zmiana ręczników i pościeli odbywa się raz na tydzień bezpłatnie. Dodatkowa wymiana pościeli i ręczników oraz sprzątanie możliwe jest na życzenie Gościa, za dodatkową opłatą 180 zł., zgłoszone Opiekunowi Obiektu najpóźniej w dniu zameldowania.
- Części wspólne Obiektu takie jak taras, parking, drogi dojścia są monitorowane.
- Na terenie Obiektu obowiązuje całkowity zakaz przebywania wszelkich zwierząt. Właścicieli psów z Warszawy i okolic zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszego zaufanego hotelu dla psów DogInn
- Dla zapewnienia komforowego odpoczynku, prosimy o zachowanie ciszy nocnej oraz stosowanie się do zakazu gry w piłkę obowiązującego na całym naszym terenie.
- W części wspólnej udostępniona jest bezpłatnie pralko-suszarka dostępna w godz. 09.00-18.00 . Środki piorące we własnym zakresie.
- Prosimy, aby przedmioty wartościowe odpowiednio zabezpieczyć, gdyż nie odpowiadamy za ich bezpieczeństwo.
- W razie nieobecności prosimy o zamykanie okien i drzwi oraz wyjmowanie kart z czytników przy drzwiach.
- Klimatyzacja i temperatura w łazience ustawiona jest na 22C i nie ma możliwości jej samodzielnej regulacji
- Goście zobowiązani są segregować śmieci wg. szczegółowych instrukcji znajdujących się w apartamencie.
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi regulaminami:
REGULAMIN POBYTU W APARTAMENTACH DECK JURATA
REGULAMIN REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ